آموزشی

کنترل روشنایی با کلید و پریزهای هوشمند

کلید و پریزهای هوشمند

کلید و پریزهای هوشمند با کاربری ساده، به خوبی در محیط های مختلف و با دکوراسیون های متفاوت هماهنگ می شوند و در زیباسازی فضا بسیار موثر هستند. کاربری متداول آنها، کنترل روشنایی از راه دور، تنظیم زمان روشن و خاموش، تنظیم میزان روشنایی، مدیریت مصرف انرژی و افزایش امنیت در منازل می باشد.

 

تحولی نو در کنترل روشنایی با کلید و پریزهای هوشمند

تا به حال دوست داشته اید، هنگامی که از خواب بیدار می شوید، بدون بلند شدن از رختخواب، لامپ های اتاق  شما روشن شوند؟ و یا دستگاه چای ساز آماده و در حال جوشیدن باشد؟ آیا برایتان جذاب نیست که روشنایی خانه را از طریق گوشی موبایل تان کنترل کنید ؟ قطعا پاسخ شما به این سوالات بله خواهد بود و برای دستیابی به آن، شما باید از کلید و پریزهای هوشمند استفاده نمایید.

اگر می خواهید در مورد کنترل روشنایی هوشمند و از راه دور اطلاعات بیشتری به دست آورید، با ما همراه باشید.

کنترل روشنایی با کلید

امروزه شاهد رشد و پیشرفت تکنولوژی و تاثیر شگرف آن بر تمام جنبه های زندگی انسان ها هستیم که در جهت ایجاد آسایش و آرامش بیشتر در زندگی پیش رفته است. یکی از تکنولوژی هایی که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده، سیستم کنترل روشنایی منازل توسط کلید و پریزهای هوشمند است.

همه ی افراد در طول روز، حال چه در محیط های کاری و یا در منازل شخصی، بارها و بارها از کلید برق، برای روشن و خاموش کردن فضای داخلی ساختمان، استفاده می کنند و گاهی این اتفاق روی می دهد که در هنگام خروج از منزل و یا عدم نیاز به استفاده از آن، فراموش می کنید که کلید مورد نظر را خاموش نمایید. این قضیه مشکلاتی مانند روشن ماندن بیهوده یک لامپ در اتاق، مصرف بی ‌رویه انرژی و افزایش هزینه مصرف برق را به همراه دارد.

کلید و پریزهای هوشمند برای برطرف کردن این نوع مشکلات به وجود آمدند که دارای عملکرد تمام لمسی با حسگر تشخیص دقیق، ال ای دی های نورانی و سیستم لمسی خازنی هستند، مصرف انرژی را به صورت چشمگیری کاهش میدهند و در تمامی مکان ها و ساختمان های شخصی، تجاری، اداری، بیمارستان‌ ها و هتل‌ ها نیز می‌توانند کاربرد داشته باشند.

کلید و پریزهای هوشمند علاوه بر کاربری ساده، به خوبی در محیط های مختلف و با دکوراسیون های متفاوت هماهنگ می شوند و در زیباسازی فضا بسیار موثر هستند. کاربری متداول آنها، کنترل روشنایی از راه دور، تنظیم زمان روشن و خاموش، تنظیم میزان روشنایی، مدیریت مصرف انرژی و افزایش امنیت در منازل می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *